1szt. dostępna od ręki w salonie Perun Electric, Henryka Raabego 15, Warszawa!
Model Race+ 25kW został kompleksowo przygotowany do zawodniczej jazdy Enduro oraz Motocross. Posiada szereg najistotniejszych zmian które wpływają nie tylko na poprawę wyglądu ale także prowadzenie i osiągi motocykla. Dzięki wyposażeniu w zaawansowany kontroler EBMX uzyskujemy wyższą moc oraz możliwość konfiguracji wielu parametrów z poziomu aplikacji mobilnej. Wydajny oraz pojemny akumulator Raptor E-Bajk zapewnia wiele kilometrów intensywnej jazdy. Na pokładzie znajduje się także wystrojone zawieszenie FASTACE oraz wydajne w terenie koła offroadowe. W modelu Race+ 25kW znajdziemy następujące modyfikacje:
STEROWNIK EBMX X-9000
25kW mocy oraz 1000A prądu fazowego Dzięki aplikacji mobilnej mamy dostęp do pełnej telemetrii, diagnostyki i konfiguracji pojazdu. Moc możemy regulować płynnie w pełnym zakresie oraz konfigurować funkcje niedostępne w fabrycznym oprogramowaniu np. krzywa manetki, aktywacja/deaktywacja czujników, regen, bieg wsteczny i wiele innych.
AKUMULATOR:
Raptor E-Bajk 72V o pojemności aż 65Ah (4680Wh) i wydajności do 25kW. Nowoczesne ogniwa Samsung zostały połączone ciętymi techniką laserową łącznikami z czystej miedzi. Dzięki temu prąd przepływa bez zbędnych strat i nagrzewania układu. Solidna aluminiowa obudowa z wyświetlaczem i paskiem ułatwia montaż oraz przechowywanie.
WYŚWIETLACZ EBMX
Kompaktowy z jasnym ekranem oraz zwiększoną funkcjonalnością np. 6 trybów jazdy.
MANETKA HAMOWANIA REGENERACYJNEGO
Pozwala na proporcjonalne aplikowanie hamowania regeneracyjnego w dowolnym momencie
👉 OKLEINA PERUN ELECTRIC & BACKFIRE DESIGN
Najwyższej klasy zestaw graficzny o zwiększonym pokryciu to nie tylko wyjątkowy wygląd! Gruby laminat 550 mikronów skutecznie chroni ramę oraz plastiki przed otarciami i uszkodzeniami. Prezentowany w ofercie wzór – Pixel Red 🍓
👉 SIEDZISKO FIRE GRIP
Poszycie siedziska przygotowane we współpracy z Backfire Design zapewnia zwiększone trzymanie oraz wysoką wytrzymałość na rozdarcia i uszkodzenia. Unikalna bezszwowa budowa oraz nadruk zapewniają niepowtarzalny wygląd. Siedzisko zostanie dopasowane kolorystycznie do wybranego przez Ciebie motywu!
👉 PODWYŻSZONA KIEROWNICA
Kierownica o zwiększonym wzniosie oraz szerokości. Poprawia pozycję sylwetki, zwiększa komfort jazdy oraz poprawia prowadzenie pojazdu.
MOSTEK ZINTEGROWANY
Wspornik CNC ze zintegrowanym mocowaniem zapewnia lepszą pozycję za kierownicą oraz zwiększa precyzję jazdy.
👉 KOŁA 19/16
W pełni motocyklowe opony o agresywnym off-roadowym bieżniku w rozmiarach 90/100-16 z tyłu oraz 70/100-19 z przodu.
👉 PROFESJONALNE MANETKI
Zawodnicze gripy z miękkiej mieszanki dostosowane kolorystycznie. Zwiększają przyczepność dłoni oraz komfort trzymania kierownicy.
OSŁONY RĄK
Listki kierownicy chronią dłonie przed uderzeniami a w niższych temperaturach osłaniają je od wiatru. Występują w wielu kolorach który także dopasujemy dla Ciebie!
👉 ZESTAW STYLISTYCZNY MX-LOOK
Nasz autorski zestaw relokacji oświetlenia oraz tablicy rejestracyjnej. Całkowicie odmienia wygląd pojazdu a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia podzespołów w terenie.
Długo oczekiwana Talaria Sting Pro MX5 już jest! Została całkowicie przebudowana od zera, bazując na opiniach społeczności oraz wytycznych serwisów i dealerów. MX5 wyznacza nowe standardy na rynku lekkich motocykli elektrycznych. Wydajny układ 72V oraz wzmocnione motocyklowe podzespoły w połączeniu z jakością oraz niezawodnością marki Talaria dają nam kosmiczny zestaw 🚀 Rozbudowane modyfikacje fabrycznych pojazdów odchodzą w niepamięć!
W MODELU MX5 ZNAJDZIEMY NASTĘPUJĄCE UDOSKONALENIA:
➤ Wydajny akumulator 72V 40Ah zbudowany na ogniwach Samsung 50S, dostosowany do wysokich mocy
➤ Nowy Silnik IPM z powiększonym stojanem/wirnikiem oraz uprawnionym chłodzeniem, sprawność 95%
➤ Nowy sterownik FOC o mocy szczytowej aż 13.4kW, wystrojony tak aby dostarczać moc płynnie i przewidywalnie
➤ Dwukrotnie większe hamulce motocyklowe zasilane płynem DOT oraz grube 3mm tarcze hamulcowe zapewniają ogromny wzrost siły hamowania oraz dużo dłuższą żywotność klocków hamulcowych
➤ Wzmocniona konstrukcja ramy oraz wahacza dostosowana do wyższych mocy oraz obciążeń
➤ Przebudowana i jeszcze bardziej wzmocniona przekładnia, gruby łańcuch 428 oraz prowadnica łańcucha zapewniają niezawodne przenoszenie ogromnych mocy
➤ Wzmocnione koła CNC typu MX wyposażone w grubsze szprychy oraz technologię straight pull
➤ Przeprojektowane zawieszenie Talaria Factory, dostosowane do zwiększonej wagi oraz prędkości nowego modelu. Przedni amortyzator teraz o skoku aż 220mm! wyposażony w dwie niezależne sprężyny oraz tłumiki, amortyzator tylny ze sprężyną progresywną 550-850 lbs
➤ Nowe przyczepne podnóżki CNC ze stalowymi pinami
➤ Grubsze wypełnienie oraz zmieniony profil kanapy zapewnia większy komfort i trzymanie motocykla
➤ Manetka kciukowa hamowania regeneracyjnego
➤ Trzy poziomy mocy pozwalają precyzyjnie dostosować osiągi do aktualnych warunków, teraz mamy tryb Hyper!
➤ Przełącznik ON / OFF oświetlenia P+T
➤ Nowa zaawansowana ładowarka 15A (1200W), ładuje akumulator do pełna w zaledwie 3 godziny
UWAGA!
Oferowany model posiada homologację drogową w kategorii L1e. Jest w pełni legalnie dopuszczony do ruchu, rejestracji oraz ubezpieczenia OC/AC. Ponadto przysługuje możliwość skorzystania z dopłaty w rządowym programie „Mój Elektryk” w kwocie 4000zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotacje na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl
POJAZD:
Rama: Aluminium 6061 T4 i T6
Proces produkcji: Kucie z naciskiem 6000 ton
Wykończenie ramy: Anodyzowane
Oświetlenie: LED w aluminiowej obudowie
Zawieszenie przód: Talaria Factory Fork sprężyna + powietrze (220mm skoku)
Zawieszenie tył: Talaria Factory Shock z kiwakiem i sprężyną progresywną 550-850lbs
Opony: przód 70/100-19, tył 100/90-19
Koła: CNC MX ze szprychami straight pull
Zasięg: 120km @ 25km/h
Prędkość maksymalna: 45km/h (98km/h po odblokowaniu)
Waga: 74 kg (z baterią)
Wymiary: 1880 x 770 x 1088
Wysokość siedzenia: 840 mm
Baza kół: 1250mm
Prześwit: 300mm
Hamulce: wzmocnione 4-tłoczkowe motocyklowe DOT
Tarcze hamulcowe: 220×3mm
SILNIK
Typ: DC IPM (Interior Permanent Magnet)
Pozycja montażu: centralnie w ramie
Chłodzenie: powietrzne
Napięcie nominalne: 72V DC
Moc nominalna: 5.5kW
Moc szczytowa: 13.4kW
Moment obrotowy: 500Nm
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Początkowe przeniesienie napędu: przekładnia zębata zamknięta
Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch 428
AKUMULATOR:
Napięcie: 72V
Pojemność: 40 Ah (2888Wh)
Ogniwa: Samsung 50S 21700
Ładowarka: 15A (1200W)
Czas Ładowania: 3 godziny
ELEKTRONIKA:
Sterownik: FOC
Wyświetlacz: TFT – prędkość, poziom naładowania, napięcie, prędkościomierz
Hamowanie Regeneracyjne: 4 Poziomowe regulowane wyświetlaczem + manetka kciukowa
Tryby jazdy: Eco / Sport / Hyper
Reviews
There are no reviews yet.